Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 40 View Live

Amsterdam volá!

Po nekonečně dlouhém check-inu čekáme v chill zóně na letadlo do Amsterdamu a pak hurá do Thajska.

Úspěšné přistání v Amsterdamu

Po poměrně krátkém letu z Prahy jsme přistáli v Amsterdamu, městu nezřízeného sexu a pití. Máme tu cca 5 hodin čas, tak se pojedeme asi podívat do města.

Rychlá návštěva Amsterdamu

Rozhodli jsme se náš čas na letišti strávit jinak než čekáním, tak jsme sedli na vlak a odjeli do centra Amstru. Cestou se nám stala vtipná událost, protože jsme nasedli na špatný vlak a vraceli se tak...

Jsme v Bangkoku

Po zbytečně dlouhém 12ti hodinovém letu jsme přistáli v Bangkoku. Momentálně stojíme frontu na imigrační a pak asi přesun na druhé letiště a cesta do Chiang Mai. Jsme relativně ok, let po čase je...

Zpátky do letadla

Jelikož jsme toho za poslední 24 hodin nalétali málo, koupili jsme si v Bangkoku na letišti letenky do Chiang Mai, kam právě teď míříme. Plán s mořem jsme nakonec zavrhli a zvolili spíš kulturní vyžití...

Ať žije postel

Po v tuto chvíli 30ti hodinách cestování jsme se konečně dostali na pokoj v Chiang Mai. Je to tu hezký, nicméně jdeme prvně objevovat krásy postele a do města se podíváme až večer. :)

Pálivé Thajsko

Píši poslední příspěvek z dnešního dne.. Jsme v Thajsku pár hodin a je to tu fakt boží! Když pominu ceny jídla a pití, tak jde hlavně o Thajce, kteří jsou co jsme zatím poznali hrozně hodný a...

První den v Chiang Mai

Po řádném spánku a srovnání se s časovým posunem jsme se dnes podívali do centra Chiang Mai. Posnídali jsme super jídla u nás na ubytování, protože majitelé apartmánů mají i hospůdku s vyhlášeným...

Chrámujeme na motorce

Po včerejším zahřívacím dni kdy jsme navštívili pár chrámů, vodopád a večerní thajské trhy spojené s ochutnávkou snad 6ti jídel vznikl plán na brzký budíček a výlet za východem slunce. Ježdění na...

Výlety po Chiang Mai a blízkém okolí

Máme za sebou třetí den v Chiang Mai a také další zážitky. Včera jsme po východu slunce odpočinuli na pokoji, dali oběd a vyrazili na další chrámy. Navštívili jsme Wat Chedi Luang, sedli do místního...

Doháníme resty

Dnešek byl posledním celým dnem, který sme v Chiang Mai měli, zítra pobalíme věci a odpoledne se přesuneme o víc jak 700 km jižněji do bangkokské džungle. I proto jsme dneska chtěli objet poslední dva...

Z maloměsta do džungle

Se slzami v očích se loučíme s Gakopem a Joem, dáváme si poslední salát a jídlo u Charlese a opouštíme náš domov směr letiště. Bereme red truck, vysedáme u odletové haly a jdeme si sednout na sedačku,...

Seznámení s Bangkokem

Po zabydlení se a kvalitním spánku přišel první den, kdy jsme vyrazili do centra Bangkoku. Původně jsme chtěli vstát v půl páté ráno a jet sledovat východ slunce k chrámu Wat Arun. Tento plán jsme...

Clik here to view.

Sbohem Thajsko, pac a pusu!

Naše dovolená v Thajsku je u konce. Včerejší druhý den v Bangkoku nám lehce zhatilo počasí, když do cca 17:00 pršelo a nedalo se moc co dělat. Využili jsme tedy vybavení místa kde jsme spali a dali si...

Unavení, ale v pořádku

Po poměrně dlouhé cestě z Bangkoku na Taiwan, kdy jsme vstávali po pěti hodinách spánku a přesouvali se na letiště a poté z letiště na ubytování, jsme konečně na pokoji. Nečekali jsme, že to bude tak...

31 hodin na Taiwanu

Naše dovolená cestou na Nový Zéland se pomalu chýlí ke konci. Sedíme v odletové hale a čekáme na náš noční let, který nás za 12 hodin přesune ze severní polokoule na jižní, konkrétně na Nový Zéland,...

Clik here to view.

Sláva nazdar výletu, už jsme tady, už jsme tu!

Hurááá! Asi tak by se dal popsat náš pocit poté, co jsme včera v noci lehli do postele. Poslední 12ti hodinový let z Taiwanu na Zéland nám oproti tomu do Bangkoku nedal tak zabrat, ale i tak jsme padli...

Nutné zlo

Ahoj z Taurangy! Přesunuli jsme se po prvním dni na Zélandu do Taurangy, kde bychom rádi našli práci, bydlení a tak dále. Okolí je boží (no ono je to ostatně boží všude.. :), moře, hory, řeky, apod....

U protinožců

Už je to téměř týden co jsme na Novém Zélandu a konečně snad můžeme říct, že máme vše co potřebujeme. Ale začneme popořádku. Měli jsme po příletu hlavní čtyři úkoly které musíme udělat. Zajistit IRD a...

Dřeme a výletíme

A je to tady! Skončila sranda a začalo se makat. Asi tak by se dal shrnout poslední týden. Od minulého příspěvku se stalo poměrně dost věcí a chvilkama to bylo i vtipné. V neděli jsme měli jít na pilu...

Měsíc mimo domov

Ufff, už je to měsíc! Měsíc od té doby, co jsme nasedli do letadla a vydali se směr druhý konec světa. Hrozně mi to utíká, už jsou to vlastně tři týdny, co jsme na Novém Zélandu. Čas teď asi utíká i...

Další týden za námi

Je za námi další týden na Novém Zélandu a nic zajímavého se asi ani nedělo. Celý týden jsme byli v práci, Kačenka dře na sadu a já budu snad brzy také. Skončila mi má práce a jsem zatím nezaměstnán....

Léto přichází

Kia ora! Uplynulo něco přes týden od našeho posledního zápisu a i když náš denní program v zásadě kopíruje pořád stejný průběh, tak se pár věcí změnilo. Skončil jsem ve své pohodové práci s regály a...

Dva měsíce z domova

Čas letí jako voda! Zítra to budou dva měsíce co jsme opustili ČR a vydali se směr dobrodružství. Blbý je, že to zatím moc dobrodružný není. :)Snažíme se teď vydělat co nejvíc peněz, chodíme denně do...

Veselé Vánoce!

Veselé Vánoce z Nového Zélandu!Čas letí jako voda a jsou tu Vánoce.. Pro nás díky počasí spíše jen vhodný den volna, ale ono to není v ČR o moc lepší co? :)Posledních pár dnů uteklo příjemněji než...

Před koncem roku

Konec roku se blíží a s tím i spojené volno okolo Vánoc a nového roku. Nelenili jsme a využili čtyřdenní volno k nákupům, regeneraci a výletům. Po vánocích jsme naběhli 26. prosince během tzv. Boxing...

První na světě, heč!

A je to tu! Máme nový rok, tentokrát s pořadovým číslem 2016 po kristu. Jak jste strávili jeho příchod vy? My si nakonec vzali na Silvestra volno z práce, pobalili věci a vyrazili na nejvýchodnější...

Na návštěvě u Vávry

Je tu leden a návrat do pracovního procesu. Zatím se nás ale drží docela hnusný počasí a tak jsme toho od Nového roku napracovali méně, než jsme chtěli. Snad se ale teď blýskne na lepší časy a budeme...

Radosti a starosti

Už je to delší chvíle, co jsme psali naposled, nicméně se zas až tak moc nedělo. Poslední dobou toho moc nenapršelo a my byli veškerý možný čas v práci, už ani na volné neděle není spoleh. Dva týdny...

Za výletem po okolí

Deštivé počasí spojené se svátkem Waitangi nám přihodilo čtyři dny volna navíc. První dva dny jsme doma dodělávali nezbytné věci, koukali na filmy, surfovali a předělávali lehce postel v autě, ale pak...

Clik here to view.

Vítání a přejezd na jižní ostrov

Práce na sadu se pro nás s koncem února chýlila ke konci a my se mohli těšit na Léňu a Evičku, které se za námi rozhodly přiletět na dovolenou. Na cestě jsme nakonec strávili 18 dnů a s ohledem na šíři...

Clik here to view.

K nejvyšší hoře a nejstrmější ulici Zélandu.

Den 5. - 8.: Lake Pearson, Christchurch, Lake Tekapo, Lake Pukaki, Mt. Cook, Oamaru a Dunedin.Ráno u Lake Pearson bylo jedno z nejhezčích, skrz vrcholky hor postupně pronikaly sluneční paprsky a nad...

Přes tři světové strany

Den 9. - 13.: Nugget Point, Invercargill, Milford Sound, Queenstown, Wanaka, Fox GlacierDost bylo dlouhého spánku, je potřeba zažít nějaký hezký východ slunce. A kde jinde, než na místě zvaném Nugget...

"Hurá" domů!

Den 14. - 19.: Fox Glacier, Hokitika, Picton, Mt. Tongariro, Whakarewarewa Village, TaurangaSnídat ve společnosti sandflies se nám nechce a volíme přejezd k ledovci Fox, kde se nasnídáme a vyrazíme na...

V baličce kiwi

Seriál z cesty okolo jižního ostrova je úspěšně za námi a čas mezitím neúprosně utíká dál. Od doby, co jsme se fakticky vrátili zpátky do Taurangy uběhlo něco přes šest týdnů a mnohé se změnilo.Po...

Po hlavní sezóně

Dva měsíce od posledního blogu utekly a je za námi hlavní kiwi sezóna roku 2016. Celkem jsme v baličce strávili téměř tři měsíce nepřetržité práce a co hlavně, ušetřili peníze na následné...

Už je to skoro měsíc

Už je to téměř měsíc, co jsme se vrátili ze Samoi a protože za pár dní se z nás zas na dlouho stanou bezdomovci, je třeba dohnat resty a posunout se na blogu blíže současnosti.Letenky na Samou jsme...

Na návštěve severu

Po příletu z perly pacifiku, Samoi, jsme byli připraveni na návrat do práce. Tam jsme chtěli zůstat poslední tři týdny, poté se zabalit a jednou provždy opustit oblast Taurangy. Jak tomu ale osud, v...

Let's go All Blacks!

Dobří přátelé z Číny se od posledního blogu uklidnili a začali objednávat kiwi jako na běžícím pásu. Pro nás to znamenalo jediné. Poslední návrat do Seeka Oakside - baličky, kde jsme strávili mnoho...

Clik here to view.

Okolo jihu podruhé a naposled

Od návratu z Wellingtonu, kde jsme si byli užít zápas All Blacks, uplynulo posledních pět pracovních dnů docela rychle. Všichni cizinci pomalu opouští packhouse a my také. Na konci posledního dne jsme...